Nasza historia

Legendę założycielską należałoby zacząć od spotkania Michała Kaczmarka (aktualnie CEO) z Marcinem Bednarskim (aktualnie CTO) w listopadzie 2018 r.

Wspólna przygoda rozpoczęła się od prac nad Train Station Renovation (TSR) oraz późniejszego wsparcia Car Trader Symulatora (CTS). Projekt realizowany w niewielkim, czteroosobowym zespole, który miał się okazać kamieniem węgielnym, fundamentem Live Motion Games.

W kwietniu 2020 roku w early access udostępniliśmy TSR, który swojej premiery doczekał się 6 miesięcy później – w październiku. Już pierwszy dzień sprzedaży „Traina” pokrywa ówczesne skumulowane koszty produkcji (około 132 000 USD). Niesamowity sukces, który daje nam energię do dalszego działania! Chwilę później, w listopadzie, premierę ma CTS.

Jeszcze w sierpniu 2019 rozpoczynają się pierwsze prace nad Builder Simulator. Półtora roku później witamy 2021 rok gigantycznym sukcesem tej gry na festiwalu dem STEAM. W ciągu festiwalowego tygodnia wishlista tytułu wzrosła o ponad 42.000 dodań, a demo zostało pobrane w ponad 100.000 kopii! Demo okazało się ogromnym sukcesem! Było to miłe osłodzenie żalu po tym, jak z ciężkim sercem zmuszeni byliśmy do wstrzymania dema gry Chernobyl Liquidators, które również miało zostać zaprezentowane na festiwalu.

Aktualnie serce naszej firmy bije w Chorzowie. Tam pracuje nasz główny, największy zespół. Niemniej rozwój firmy oznacza, że zespół również się rozwija. W efekcie nasze chorzowskie biuro w najbliższych tygodniach zostanie przeniesione do nowej lokalizacji w Katowicach. Przez ostatnie 30 miesięcy zatrudnienie w firmie wzrosło ponad dziesięciokrotnie. Aktualnie zatrudniamy blisko 60 osób bezpośrednio, a kolejne 20 pracuje dla nas w ramach kontraktów.